Direktlänk till inlägg 28 april 2012

Lördag

Av matlizette - 28 april 2012 21:36

Nu är vi hemma från middagen vi blev bjudna på. så gott var det. Men sambon ska jobba dygn imorgon så det fick bli en tidig kväll.  Lite skönt när han jobbar och jag är ledig tycker jag ibland, och framförallt nu när det vankas kalas i veckan och jag har massor att baka och fixa med.

Tänkte slänga ut alla kläderna på tradera imorgon och även ge mej på förrådet, har massor där som är överflödigt som man kan sälja av. Vi planera en resa i höst och alla försäljningpengar går in på vårt resekonto. har nog sålt för 8000 kr där detta åter. Tänka sig vilka pengar man kan tjäna på skräp.


Bakade kladdkakemuffins idag och det är första gången jag misslyckats med dom. men spisen gick sönder mitt i gräddningen så jag skyller på det.


Sängen har precis blivit nybäddad med rena lakan, lakan som jag köpte på ikea förra veckan. så nice!


Ett tips till Lisa: Om du läser detta så vill jag meddela att dom säljer badleksaker för 59 kr på apoteket i karlshamn. Såg det där idag när jag var inom. du har ju efterlyst det för ett tag sedan.


Nu ska jag städa av i köket, vilket jag gör varje kväll innan sängen. Lasta diskmaskinenoch torka av bänkarna. är så mykcet trevligare att äta frukost i ett rent kök imorgon.


Hörs imorgon mina vänner.

 
 
Lisa

Lisa

29 april 2012 20:59

Å så bra! Då ska jag kolla där! Tack!

http://lisoball.bloggplatsen.se

matlizette

29 april 2012 21:01

Tänkte genast på dej eller rättare sagt på dina pojkar när jag såg dom.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matlizette - 3 juli 2012 17:51

semesterfirare på hög nivå. det är jag det. jag njuter av allt livets goda. lite väl mycket kanske men jag springer varje kväll så jag har rätt att unna mej lite.   Saknar den rätta värmen så man kan ligga på stranden en hel dag och bada. Har bak...

Av matlizette - 19 juni 2012 20:53

Nu är det dags för en lite uppdatering känner jag. Orken och lusten till att blogga har inte funnits där. Dagarna går till jobb, handel , matlagning och kvalitetstid med gubben och katterna. och bloggläsning så klart.   Midsommar närmar sig med s...

Av matlizette - 2 juni 2012 18:45

Nu sitter jag här med ett glas vin och försöker skriva med nymålade naglar. Jag kör hemmaspa då mannen jobbar. dusch med skrubb, ansiktsmask, fotbad, nagelmålning händer och fötter, hårfärgning, färgning utav fransar och bryn,  benrakning, ja det var...

Av matlizette - 1 juni 2012 20:40

oj vad länge sen jag skrev nu. jag har varit uppe i göteborg hos min syster några dagar. och helt glömt bort bloggen. Dagarna har mest gått till shopping, lek, matlagning, mys och mycket annat skoj.   Nu var det inte detta jag skulle skriva om ut...

Av matlizette - 24 maj 2012 21:27

Jag skyller på vädret att jag har blivit så dålig på att uppdatera här. Jobbar jag inte så solar och badar jag. ja ni hörde rätt. I en insjö en bit ifrån emils föräldrar ärdetnu redan 29 grader varmt i vattnet. Vad kom denna värmen ifrån? förra vecka...

Presentation

Hej Lizette heter jag och kommer från en byhåla i skogen. bloggar om mat och det mesta som faller mej in. välkomna!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards