Direktlänk till inlägg 1 juni 2012

LISA 20 + <3

Av matlizette - 1 juni 2012 20:40

oj vad länge sen jag skrev nu. jag har varit uppe i göteborg hos min syster några dagar. och helt glömt bort bloggen. Dagarna har mest gått till shopping, lek, matlagning, mys och mycket annat skoj.


Nu var det inte detta jag skulle skriva om utan min bloggvän Lisa som fyller år idag. Tror det var 20 + någonting :) vi kvinnor är som vin, vi blir bättre med åren. män däremot åldras som mjölk...ja ni kan ju räkna ut resten själva :)


SÅ STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN. HOPPAS DIN DAG HAR VARIT OCH ÄR UNDERBAR.!!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matlizette - 3 juli 2012 17:51

semesterfirare på hög nivå. det är jag det. jag njuter av allt livets goda. lite väl mycket kanske men jag springer varje kväll så jag har rätt att unna mej lite.   Saknar den rätta värmen så man kan ligga på stranden en hel dag och bada. Har bak...

Av matlizette - 19 juni 2012 20:53

Nu är det dags för en lite uppdatering känner jag. Orken och lusten till att blogga har inte funnits där. Dagarna går till jobb, handel , matlagning och kvalitetstid med gubben och katterna. och bloggläsning så klart.   Midsommar närmar sig med s...

Av matlizette - 2 juni 2012 18:45

Nu sitter jag här med ett glas vin och försöker skriva med nymålade naglar. Jag kör hemmaspa då mannen jobbar. dusch med skrubb, ansiktsmask, fotbad, nagelmålning händer och fötter, hårfärgning, färgning utav fransar och bryn,  benrakning, ja det var...

Av matlizette - 24 maj 2012 21:27

Jag skyller på vädret att jag har blivit så dålig på att uppdatera här. Jobbar jag inte så solar och badar jag. ja ni hörde rätt. I en insjö en bit ifrån emils föräldrar ärdetnu redan 29 grader varmt i vattnet. Vad kom denna värmen ifrån? förra vecka...

Av matlizette - 21 maj 2012 20:46

Vilken underbar skön dag det har varit idag med sol och värme. Det är vi inte bortskämda med. Jag slängde på mej en tunika och leggings innan jobbet idag och tog av mej legginsen på väg till jobbet. Jag skämdes en liten stund för mina vintervita ben ...

Presentation

Hej Lizette heter jag och kommer från en byhåla i skogen. bloggar om mat och det mesta som faller mej in. välkomna!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards