Alla inlägg den 30 april 2012

Av matlizette - 30 april 2012 16:10

Nu ör jag i full gång med att förbereda vår middag till ikväll. Till förrätt eller rättare sagt till fördrinken blir det snittar som tillbehör iväntan på att maten ska bli klar.

Till middag blir det fondue med massa grönsaker 3 sorters kött och kryddiga korvar. och 5 olika såser.

till efterrätt blir det min päron/mint cheesecake. så grön och läcker är den :)

Till nattamat blir det rester och ostar och kex. och massa vin, cider, drinkar och öl. så om ni inte hör något från mej imorgon så vet ni varför:) jag är ingen van festare längre precis.

Tänkte gå en runda och kolla på brasan ikväll, sambons kollegor ska vakta den så han vill dit och kolla läget. skadad eller vad? :) varför inte njuta av sin ledighet liksom?


Ha en mysig kväll så kanske vi hörs imorgon.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej Lizette heter jag och kommer från en byhåla i skogen. bloggar om mat och det mesta som faller mej in. välkomna!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards