Alla inlägg den 1 maj 2012

Av matlizette - 1 maj 2012 18:44

Nu är väaborgsfirandet över för detta året. vi hade en lyckad kväll med fina vänner. min bästa vän och sambons jobbarkompis  var här, båda singlar men som träffas flera gånger i vecka. Detta efter vårt "halv åtta hos oss" som cirkulerat i umgänget. Tänk va kul vi kan ha framöver om det blir dom, eller så blir det en flopp så vi 4 inte kan umgås mer. Den som lever får se :)


Maten var kanon. men som matmor jag är så är hälften så mycket kvar idag. så det blir rester ikväll. Varför kan man inte planera och inte göra mat till 10 pers närvi bara var 4?


Idag har varit en riktig slappedag. jag höll mej i skinnet i går och drack endast 2 cider och en piggelindrink. Jag mår kanon idag, vissa andra mår sämre, men vilken det är kan ni säkert själva räkna ut :) :)


Kunde inte blunda längre för flaskor, tallrikar och dylikt på vardagsrumsbordet. så nu börjar det bli rent här igen.


Hörs lite senare. ska röja vidare här nu.


Presentation

Hej Lizette heter jag och kommer från en byhåla i skogen. bloggar om mat och det mesta som faller mej in. välkomna!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards