Alla inlägg under juli 2012

Av matlizette - 3 juli 2012 17:51

semesterfirare på hög nivå. det är jag det. jag njuter av allt livets goda. lite väl mycket kanske men jag springer varje kväll så jag har rätt att unna mej lite.


Saknar den rätta värmen så man kan ligga på stranden en hel dag och bada. Har bakat och bakat nu i evigheter för att kunna ta med godsaker till stranden. tråkigt att behöva sitta inne och fika hela tiden.


Idag har jag klickat hem lite nytt från gina tricots rea på nätet. så mycketfint för lite pengar. jag som har köpstopp. Gubben jobbar och vet inte att jag har shoppat. för väl stuva in klädernalite snygg ti garderoben och hoppas han inte mörker nåt. för han är i vanliga fall dålig på att se om jag har något nytt på mej. förutom underkläder då ;)


Imorgon tänkte jag koka jordgubbssaft och koka marmelad. Tänkte jag skulle få njuta av sommarens godaste bär även  i vinter.

ska även ge mej på att göra körbärsvin. Aldrig gjort det innan men ska göra ett försök snart tänkte jag.


Kan även berätta att jag har kommit in på min utbildning. så den 20 /8 börjar jag skolan. tjoho! :) Tänk att jag ska få göra det jag gillar mest. jag har älskat att jobba med barn men jag könner att jag behöver utvecklas och växa upp någon gång. haha . jag ska självklart behålla mitt barnasinne.


Nu ska jag ta mej ett glas rose och slänga mej i hängmattan igen. Hörs en annan dag.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej Lizette heter jag och kommer från en byhåla i skogen. bloggar om mat och det mesta som faller mej in. välkomna!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards